✍️ Hjerteligt velkommen til vores gæstebog

Gæstebog
Det er sådan, vi ønsker, at du skal føle dig hos os – velkommen.

Vi bliver altid glade for at høre fra vores gæster – både nye og tilbagevendende. Har du boet hos os? Skriv gerne et par linjer i vores gæstebog og fortæl om dit ophold, dine oplevelser eller måske et tip til fremtidige gæster. Det behøver ikke være langt – et par linjer er rigeligt og bliver meget værdsat.

Vi har udlejet lejligheder siden længe før internettet fandtes i de fleste hjem. Derfor er en digital gæstebog noget ret nyt for os, og indtil videre er den lidt tynd. Vi vil meget gerne have, at kommende – og måske tidligere – gæster vil hjælpe os med at udfylde den. Den digitale gæstebog finder du nederst på siden.

Gennem årene har mange gæster dog skrevet i vores analoge gæstebøger – med papir og pen.
Fra en af vores fem lejligheder har vi taget en sådan gæstebog og udvalgt et lille antal anonymiserede citater, som du kan læse nedenfor.

Tak fordi du deler dine oplevelser!

Og velkommen tilbage!
Hilsen familien Mats og Maria Andersson

❤️ Hvad vores gæster skriver med pen og gæstebog (oversat fra svensk)

Over 30 år med tilfredse gæster i Sälen – her er nogle ægte hilsner.

“Vi har haft fem fine dage her med sol, regn og blæst. Fiskeriet var utroligt dårligt, men vi kommer igen i oktober.”

– Bernt & Lisa, 1996

“Perkele! Muskelømhed i hele kroppen 😉”

– Uge 13, 1997

“Med trætte ben har vi siddet i saunaen en stund hver dag. Vi har haft det hjerteligt i en dejlig hytte. Håber på gensyn.”

– Julen 1997

“Nu er vi her! Hytten har været helt fantastisk, og vi takker af hele vores hjerte for vores ophold.”

– Bålstagruppen, uge 8, 1998

“Vi har fejret nytår i denne hytte og haft det hyggeligt, varmt og godt.”

– Rolf, Ann & Magnus, 1998

“Vi takker og bukker for en hyggelig hytte.”

– Uge 8, 1999

“Tak for en dejlig uge i jeres hyggelige og veludstyrede hytte.”

– Familien Johansson, uge 1, 2000

“Tak for nogle skønne dage i skønne Sälen. Vi kommer gerne tilbage næste Valborg.”

– 2001

“Uanset vejret er en uge her i Sälen og i denne hytte altid en succes.”

– Uge 14, 2001

“We enjoyed our holidays in this very nice house. We will keep these days in Sweden in our hearts.”

– Guests from Holland, July 2002

“En dejlig uge har vi igen haft – skiløb, hvile, god mad og drikke har vi nydt. Hvad mere kan vi ønske os? Nu kan vi vende hjem, tilfredse og glade.”

– Uge 3, 2004

“Tak for en perfekt hytte.”

– Skånegruppen, 2005

“Tredje år i træk i denne hytte, og vi trives fantastisk. Vi ser frem til at vende tilbage næste år.”

– Uge 9, 2005

“Her i denne fine hytte har vi haft det godt. Vi har vandret næsten hver dag i sol og regn – og hunden elskede alle dagene ude i naturen.”

– Svenssons, juni 2008

“Vi har fejret jul her for tredje år, og vi har altid lige hyggeligt! Men lidt skarpere køkkenknive ville være godt.”

– 2009
✔ Svar: Nye kødknive er indkøbt – tak for feedbacken!

❤️ Og sådan siger vores gæster i vores digitale gæstebog


❄❄❄❄❄❄❄

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska. Din e-postadress kommer inte att publiceras. Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas i gästboken när vi har granskat det. Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Daniel Daniel fra Stockholm skrev den 2024-03-29 kl. 22:06
Var fint besök vi hade!
Vent venligst …

❄❄❄❄❄❄❄

Læs mere om, hvordan vi håndterer persondata og GDPR.

Scroll to Top